tina är smått kuuwl ;) <3

tinaeriksson,   säger:
 jåhådu 
 har du msn i duschen lr ?
- jojken'  / duschar   säger:
 hahahahhahahhahahhaa
-      tinaeriksson,   säger:
 (:
- jojken'  / duschar   säger:
 klart 
 superdusch lixsom! 
-      tinaeriksson,   säger:
 haha du har typ hetaat duschar i typ 456789 timmar  
- jojken'  / duschar   säger:
 hahaha, men jag fastna i duschen ;o



HAHA, LAL ! puss ;) <3

nu sitter jag iaf nyduschad, har mina nya tights och nå kläder ;) har inte riktigt bestämt vad,
men har iaf på mig ett vitt linne och en hög grå kjol ;), vi får se hure blir.
ska iaf äta nu, GRILLAT! , muuums! <3 :)
sen ska jag fixa håret, sen sminka mig :)
sen kmr sofies redheadmom och hämtar mig och anna :)
sofie följer antagligen med oxå ;) haha.
sen ska vi vara där på discot :) , och shäjjkka!
och jag hoppas det är bra med folk, och bra musik, annars kan det suga snopp! (a)
ska iaf äta NU :) , pussss , cya later aligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback