Detta inlägg är tillägnat till er! ,

Det finns några personer som står mig nära, några som jag pratar med när nån av oss är kära,
vi skvallrar skämtar och har kul, och jag skulle inte kunna byta ut er för något,
för jag älskar er nå så jävulst. jag hade inte varit här utan er, jag svär.
ni får mig på bättre tankar av att bara finnas här för mig..
ni vet nog vilka ni är, och ni vet att ni kan lita på mig.
och jag litar på er, men det viktigaste av allt,
är att ni betyder så obeskrivligt mkt för mig,
även om jag inte alltid visar det! .
jag älskar er för dom ni är, och jag är väldigt glad att ha er! <33
glöm aldrig det ! :) <33

men extra pussar och hjärtan till två personer som alltid har funnits för mig,
alltid har stått kvar, fast det varit tjorvigt och svårt.
ni har alltid stöttat mig, alltid hjälpt mig på traven,
till och med genom tanken att ni alltid finns, får mig glad.
jag kan prata med er om jävlat allt, jag lovar!
jag litar på er så jävla mkt. spec. på dig anna! ,
för med dig har jag gått igenom jävlat allt,
tårar,skratt och gråt. du är min allra bästa vän,
som jag ALDRIG kmr byta bort, aldrig!
du har alltid funnits för mig, till och med när jag förtjänar det som minst.
men älskling, ojoj vad jag älskar dig! det finns ingen som du! <3
men emil, oj så fantastisk kille ändå =)  du har alltid funnits för mig,
och hittar alltid nya sätt att trösta mig på ;> , lal.
men du är fan en super gullig och bra kille,
jag hade inte orkat utan dig, du gör så jag känner mig betydelsefull,
du gör mig så glad! jag är så jävla glad att ha dig,
jag känner verkligen att du bryr dig, att du kmr finnas, no mather what!
och anna, hon vet jag att hon alltid kmr stanna vid min sida, <3
ni är världens bästa, och jag älskar er! <3


och självklart måste jag visa upp min söta bild jag fick idag, av min emil! ;)
haha. det är väldigt lätt att få mig att le, som de flesta vet.
men när man känner hur brydd han är, då blir man varm! <33.. 

 kanske ett lejt inlägg? , men jag bara älskar mina vänner, thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback