julafton <3<3<3<3

har just städat i jakobs kök, som belöning fick jag käk från pitstop ;-) hihi,
slog in en av annas julklappar nyss iallafall, hoppas hon blir nöjd med det jag har köpt :)
kan ju lova att jag längtar till julafton nu! man får så mycket julkänsla när man slår in julklappar :)
i år blir det att vara hos farmor och farfar, med faster sandra, hennes kille peter och även min faster camilla och lilla silia :) även peters familj ska dit. Nått sånt blir det iallafall, och jag längtar! :D
Även fast jag inte har någonting speciellt som jag önskar mig.

Jaja, ska duscha, cya


p.s snart fyller även rebban år, så då blir det party hoppas jag ;-) har iallafall ett paket redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback