cruising

även fast jag var bitter där ett tag igår, så var det ändå en kul kväll! ;-)
kvällen slutade med jag och tina gick hem till mig och sov, fast somnade inte direkt ;-)
tina fick sms, och jag fick massa samtal  ;p hehe.
men när victor slutade ringa, då somnade vi båda på dirren,
men det var så otroligt varmt inatt/imorse,
så jag har nästan bara legat och vridit mig!, måste verkligen börja använda min fläkt igen.
så jag får börja sova gott igen, hehe ;-) det var då ett otroligt fint väder igår åtminstånde!
fyfan, det är verkligen sommar ! ;-) jaja,. nu ska ni få se ENDEL bilder från förtaggen hos mig! ;p
















fyfan,. såg just hur altanen såg ut ;-) tror jag springer bort, hahhaha.


Kommentarer
Postat av: Emil

spårat spårat hahahahhahahahha

2010-05-22 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback