Sjuk b-rud!

är sjuk idag, så har varit hemma hela dagen,. halsen har blivit bättre tror jag,
men istället för att ha lika ont i halsen, så har jag börjat få hosta igen.. helvete! ;/
menmen.. vakna ganska nyss av att mamma ringde och sa att jag skulle gå ut me hundarna,
så nu sitter jag här och har skit tråkigt.. så tänkte slänga in en listjävel igen! ;-) hihi enjoy!



Vem är du?
jenny löfqvist, men du kan kalla mig jojken föfan ;-)
Attityd? beror väl på när och vem man pratar med, men är oftast ganska glad :)
Ålder? 17 :)
Bor i: piteå :p
Ekonomi: lever på studiebidrag,. som inte räcker nånstans!
Stjärntecken: vattumannen
Husdjur: två nakenhundar! :p
Familj: min mamma,pappa, storebror och hans brud. men bor bara med mamma och pappa nu :)
Förebild: har nog ingen,
Jag sover: varje natt, om jag har tur.
Kroppsdel du tycker bäst om: roooomppaa ;-) nämen, allt ofc! ;>
Tror du på något: klart man tror på saker, men kommer inte på nå speciellt.
Frisyr: just nu är det en skitig tjorv hög, haha! ;-)
Hårfärg: svart, men blont egentligen! :)
Ögonfärg: blå, men inte så knalliga ;p
Längd: 175:p
Gillar: att festa, mysa, och snacka skitn! ;-)
Ogillar: falska människor, dryga människor, och jaa.. idioter helt enkelt!
Favoritmat: leverbiff och potatis, fläskfile och potatisgratäng, osv! har många favvosar :)
Favoritdessert: äppelpaj! ;-)..
Favoritdryck: juice,cola,mjölk.. beror väl på vad man ska göra! alko är alltid nice, om vi säg så ;-)
Gillar du godis: inte så värst, funkar typ i nödsituation! haha. men jag älskar choklad :)
Favoritfilm: just nu är det typ twilight, längtar efter tredje filmen! :)
Favoritdag: lördag förmodligen! inge skola + party ;-)
Favoritklädesplagg: beror på om jag ska vara fixad eller "sliten",
Musiksmak: gillar nästan allt!
Favorit tv-serie: hm.. navy cis, cougar town, osv.
Liknar du en kändis? nae tror ja väl int! :p
Drömpartner: ingen aning, 
Senast film på bio: minns inte vad den hette, men en skräckis i 3D iallafall! :p
Skriver du dagbok: nej inte längre
Bästa årstid: sommaren antalle
Älsklingsfärg: jag gillar typ alla färger, men mest svart,vit,grå och röd typ ;-)
Vad skulle du aldrig ta på dig: kommer inte på nått..
Vad ville du bli när du var liten: konstnärska som jag yttryckte det..(konstnär)
Blev du det: nae, inte än iallafall. hehe! ;-)
Om du vore ett djur skulle du vara: en vandrande pinne,.
Brinner för: mina vänner
Sportbil eller familjebil: beror väl på.
Katt eller hund: hund
Fobier: spindlar,vandrande pinnar,ormar,vampyrer osv, kan förtsätta i timmar ;-)
Deppig eller glad: glad ;p
Politiskt insatt: nae
Värdesätter du ärlighet: antalle
Brukar du ljuga: alla ljuger väl nån gång, men inget jag gillar!
Hur tidigt stiger du upp: kring 7-8 när det är skola, annars kan det bli hur sent som helst! ;-)
Vem/vilka vet mest om dig: Tina Eriksson! ;-)
Gillar du att slåss: kan vara riktigt kinky ibland! ;-) hehehe
Vad har du på dej just nu: mjukiskläder! ♥
Vem är snyggast i världen: finns nog ingen sådan!
Vad är du allergisk emot: ingenting, men jag tål inte gluten! ;p
Ska du duscha ikväll: om jag orkar
Vilket datum är det idag: 5 maj 2010
Målar du naglarna: jåh,
Vad luktar det hemma hos dig nu: ingen aning
Märkeskläder eller secondhand: bryr mig inte om märkena egentligen, har det som är snyggt :)
Hur många par skor äger du:  hade inte skadat att ha fler!
Var har du ont: hela huvvet,. haha.
Vad tycker du om idrott: det suger kuk
Gillar du att fotografera: jåå
Salt eller socker:
socker är sötare! ;-)
Tränar du: inte än,
Har du bra kondition: nee
Sushi eller hamburgare: hamburgare förmodligen,
Blyga eller framåt tjejer/killar: lite av varje! :p
Är du bra på att måla/rita: njaae ;P
Hur var detta: jobbigt..


Kommentarer
Postat av: marre

jåvisst! ;p

2010-05-05 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback