Lalallalaa

Skulle egentligen på skolan idag, men jag kände mig så krasslig imorse, så jag bestämde mig för att stanna hemma utterligare en dag, vilket inte gjorde tina så happy! ;-) men vi träffas ju later babe! :) hehe.
eftersom jag (förmodligen) inte tog tag i damsugandet igår, så ska jag börja göra det nu snart! :)
sen blir det att städa på toan, och sen ska jag duscha med MÄNNISKO SCHAMPOO! haha ;-)

sen ska jag börja fixa/tagga för ikväll =) , även fast jag och girlie har bestämt att det blir lugnt,
så känner jag ändå taggen! haha, lite sjukt ändå.. men det är väl för vårat fin främmande! ;) hihi.
jaja, nu måste jag börja damsuga, önska mig lycka till! =) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback