:)

Gårdagen började med att Frida kom hit, och vi fixade oss osv,
 ett tag senare kom Tina hit.
Och ett tag senare mötte vi Oskar och Jonas,
och så satt vi här och bara chillade och så :p
sen kom Rebecca, Jennifer och Dexter hit,
och var här ett tag. Sen hämtade mamma upp
Blom och Lonnakko på busstationen, haha.. ;-)
jaja,. sen såg vi massa film, spelade musik osv.
Men det blev nog lite mer "fest" ist för vad vi hade planerat, menmen..
alla skulle egentligen sova här, men Lonnakko ringde efter sin morsa,
Jonas for till sin tremänning,
Frida for hem. Vilket blev att det var Blom,Oskar och Tina som sov hos mig :p hehe.
Har iallafall knappt fått sova nå inatt,. tack vare en person! ;D hehe. men jag sov hos mormor nyss så det är lugnt ;-) .. haha juste när vi vaknade, då chilla vi på ett tag, tina for hem., vi tog oss nå frukost och det, sen gick vi in till stan och träffade nå hoes denna :) sen for dömjen hem!
juste, Baffy,Dexter och andersen hann även komma förbi igår! :D haha.
det var en hyfsad kväll =) trevligt sällskap iallafall! ♥
juste, jag fick även hem ett par tights från mormor idag :)
hon tyckte typ synd om mig, för att det var hål i mina! ;-) hihi.













(vad som hände ungefär här, får ni INTE se! :) pga pinsamhet ;-)






Oskar och B-rudarna! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback