en dag full av skratt.

började dagen med att få massa samtal från tini! av många misslyckade väckningar,
så steg jag äntligen upp! klockan var då närmare 3, haha!
då klädde jag på mig, kirra krubb och sen for jag,tina och frida till fridow,
där hon böt om osv, sen drog vi vidare till tina, sen strömlida.
där vi satt och elda upp massa pinnar o shiet vi hittade ;-) hehe.
men det blev smått drygt, så vi drog tillbaka till frida..
fick besök av en människa ;D haha.. sen käka vi och chilla på.
senare fick vi besök av elin och bella ;-) menmen,.
dagen har mest bestått av moppekörning, chillning och att snacka bull med ngn nigger.
hehe ;-) men det kan väl vara kul det med, nu ska jag iallafall lägga mig,
imorgon blire mkt att göra ;) hihihih.
puss, godnattt.




avslutar mitt inlägg, med dagens rönne, mitt rönne!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback