årets första dopp idag! :)

idag efter skolan så for jag och tina till tages/kanalen och badade! ;-) hihi.
det var kallt, men vi simmade ändå lite! :D hihi. känner mig lite stolt ;-)
sen for vi hem till henne och solade lite mer än en timma,
sen for vi till stan och jag hitta en klänning jag defenitivt ska köpa! :D<3
iallafall,. så köpte vi blekmedel åt tina innan vi for från stan, så for vi till mig och färgade det.
sen kom jag på att jag hade en femtiolapp ;-) så vi maatta till ica och köpte blek till mig med!
och jag kan ju säga att det blev jävulskt ljust ;o för att vara från svart! helvete alltså :)
kommer nog bli jävligt bra när jag är klar! :D:D , jag delade iallafall på den blekningen.
och har några bilder från när jag hade haft halva i 40min, vilket var bra resultat!
nu har jag i resten av skitn, och det bränner nanting i botten ;o får väl hoppas att ja har kvar håret,. hehe.


har FÖRMODLIGEN fått sår från när vi badade idag, haha! ;-)


efter EN blekning! ;o grymt "nöjd" ändå :) även fast det är långt ifrån klart!


Kommentarer
Postat av: narra

tack gumman! :-)



lycka till med färgningen korpen min!

2010-05-21 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback