NATALIE ANSELL ÄR GANSKA TOKIG OM MAN TÄNKER EFTER ;O

Hade ett litet intressant samtal på fejjan idag ;) med narriiis <3



Jenny:
i kill you :D

Natalie:
i love you
Jenny:
nåååww
är tyvärr inte läbb ;);)
Natalie:
men så dum!
jag som är kär i dig.
Jenny:
men guh.. va äckligt ;o

Natalie:
men tack, här vill jag förklara min kärlek för dig och så nobbar du mig!
Jenny:
men jag gillar snoppar, så är det bara
Natalie:
dra åt helvet du då!
vill aldrig mer veta av dig,
jag trodde du var den rätta,
Jenny:
men det kanske skulle funka,
ifall du köper en dildo ;>
Natalie:
okej, jag blir besviken när du gör såhär mot mig, riktigt sårad djupt inne i hjärtat!
hahahha :P:P
Jenny:
i vilket hjärta?
du lever på kol
Natalie:
men vad dum!
jag förstår inte hur du kan såra mig såhär :(:(
Jenny:
vadå? jag har väl aldrig varit snäll mot dig?
Natalie:
Nä!
jag säger upp våran vänskap här, sen tar jag livet av mig.
Jenny:
var det nu jag skulle bry mig eller?
kmr bli skönt utan ditt babbel ;);)
Natalie:
:(:(

vi har ganska dålig humor......... hihihih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback