samma lista, IGEN.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: tina och narra typ
Fick dig att gråta: jag "grät" när vi såg en film , haha
Du delade en drink med: tina typ ;D
Du gick på bio med: emil,baffy,tina och martin i guess
Skällde på dig: no idea

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: jao
Köpt någonting: nae
Varit sjuk: är förkyld så
Sjungit: ja ändå
Saknat någon: ja
Haft sex: naae
Kysst någon: yes :)
Kramat någon: joo :)

JAG HAR:
Digitalkamera: yes
Telefon på rummet: har mobilen
Husdjur: skippy och dio
Bra kompisar: ja, dom bästa;D
Vem vill du fika med just nu: inget för mig

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft sex?: joh
Med vem var din första kyss?: ehm,. vette asså
Hur gammal är ditt äldsta hångel?: 22 tror jag, är inte så brydd egentligen så:p
Och yngsta? hm,. 95a. hahah
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2 typ
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2-3 ggr
Vad tycker du om kärlek? värsta och bästa som finns
När kramade du någon sist? igår :)
Saknar du någon speciell person? jofan
Har du svårt för att bli kär? nja, inte så värst
När kysste/hånglade du med någon sist? igår:p
Ångrar du det? nee
När fick du senast en komplimang? igår :) <3<333
Har du träffat någon internet person? hela dan varje dag
Har du hånglat med någon av samma kön? tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback