du är fin på dina sätt,

om du kan få mig att lee, efter allt du gjort, då klarar jag allt!


kvällen började bra, förtagg hos aLx, sedan hos hennes faster och kollade på hennes underbara djur!
sedan blev det cruising,. vilket sög som fan denna gång.. kvällen slutade i stort sett i katastrof,
det var iallafall så i huvvet kan ja ju säga. och inte nog me det,
fick min första böter nånsin! riktigt kul kan ja ju tala om...
ojoj,. sedan blev det även att gå hem i kylan,.
bitter och sur så tog jag mig hem iallafall!
men nu är jag lite gladare, eller vad man nu säger =)
har nämligen pratat lite i tfn, vilket kändes skönt!
men nu måste jag nog försöka sova,.
även fast jag inte känner för det heller.. äh skit dag. haha ;)
imorgon är en ny dag bitches ;-) hehe.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback