baby

om helgen:
fredagen så var det fest på piteå havsbad som gällde, där var det massor av folk.
mest lulebor faktiskt,. det var en lång och knasig natt. men den spenderades med dom bästa,
och det var en otroligt bra kväll ändå ;-) .. jag och jake tog moppen hemåt vid 7-8tiden,
fast vi fick soppatorsk, så vi fick vänta på våran bensintankare,. haha.
jaja,. vi körde sedan till honom, och så sov vi där.

på lördagen låg vi mest i sängen, såg film och enbart mös på.
sedan började vi hungra sönder, så vi gick till pitstop.
och sötisen bjöd mig på mat, vilket jag uppskattar väldigt mkt :)
sedan blev det en hel del mys framför tvn, tills jag och tina stack iväg och jobbade.
vilket gick ganska bra ändå, haha. fast vi var ganska trötta kan jag ju tala om ;-) 

sen på söndags morgonen, närmare 6, var jag hemma igen.
så jag gick och duschade, käkade och sådant.
sedan for jag till jake igen, sov några timmar.
och sedan chilla vi på, tills det var middagsdags.
så då tog vi moppen i SPÖREGNET hem till mig,
och åt kyckling och potatisgratäng, och äppelpaj som efterrätt :)
osv,. det har varit en väldigt bra helg iallafall :)
och efter jag har laddat upp bilderna, så kommer jag att sova.
för jag börjar 8 imorgon, godnatt på er :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback