Tjinnaa ;)

kom just hem, har typ spenderat hela kvällen hos emil :) .

först kom grabbarna och hämtade upp jag och tina hos mig,
sen for vi ut och körde nalta, och for till pottan. men killarna glömde ju rubbet ;) .
så då for vi till emil, eftersom ingen av oss ville sitta där och frysa.
så då har vi varit där och sett film, flåådat och sånt där :)
det har varit en riktigt mysig kväll, med mkt skratt :) . hihi.
vi måste göra om det ngn dag snart! ♥ :)

ska iaf ta mig nått att äta, och sedan chilla galet!
tog tyvärr inga bilder idag, så har ingen bild att lägga upp. menmen :) hejdå.




Kommentarer
Postat av: kimberly

ta inte illa upp men om du ska skriva fel alltså typ "jag och tina" varför skriver du då inte resten fel, att dem hämtade upp er hos "jag" där du har skrivit rätt?? ;P ta inte illa upp bara undrar.

2010-01-05 @ 18:35:08
URL: http://kimberlypersson.bogg.se
Postat av: jojk and erik

hahaha, det är ingen jävla svenskalektion. och jag skiter blanka fan i hur jag skriver, det är min blogg! thats it :):) .



öh uppdate; alltså ja fatt it ens va du har skrivit, så klag it på va jojk skriv föfaaaaan! ;P;P;P;P;P;;P ta inte illa upp, men ja fatt noll.

2010-01-05 @ 19:32:10
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: jojk and erik

hahaha, det är ingen jävla svenskalektion. och jag skiter blanka fan i hur jag skriver, det är min blogg! thats it :):) .



öh uppdate; alltså ja fatt it ens va du har skrivit, så klag it på va jojk skriv föfaaaaan! ;P;P;P;P;P;;P ta inte illa upp, men ja fatt noll.

2010-01-05 @ 19:32:14
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback