Lan, chirre och skratt.

Igår så sku ja vara me reb, men hon sov bort hela dagen, så då for jag till emil och lanade ist.
Det var jag,emil,baffy,martin och tina som lanade. Vi har spelat cs,tibia och postal. Och FÖRHUDLIGEN så dog jag i varje spel, haha..  menmen, det var kul så länge det varade ;> . Men det roligaste var när man sköt ner baffy, haha. Eftersom han typ var bäst :( .. Vi såg även film,flåådade, gjorde upp emils mat osv. ;> hehe.
Jag,martin o tina gick iaf o la oss typ 9-10? och då har baffy o emil väckt mig tusen ggr, " snart öppnar ica!!" hahaha... ojoj :). fick sova till typ nästan 3 iaf, för då kom tinas morsa och hämtade oss. och sen dess har jag suttit på datan, pratat i tfn med rebecca<3 osv.

jo juste, fick inte igång mitt ljud hos emil, så lacka typ ur. Men dirr jag kom hem, så kom jag på problemet. haha ganska irri ;) . hihi. det var iaf jävligt kul igår, :)♥

skulle dock ha farit till lule idag, me reb! men hon verk då inte orka..:( så blir väl att sova ist..
puss


JUSTE. jag har fått martin och emil att älska postal! :D:D. känner mig goode lyckad ;)



...... bildbevis på att tina gillar körv ;)

Kommentarer
Postat av: Emmas Foder

Hej!

Moderiktigt blingbling och strass till din hund finner du hos mej =)

2010-01-07 @ 23:53:16
URL: http://emmasfoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback