Godnatt :)

Imorgon är det skola, vilket suger! men kmr ju iaf få träffa narra, som man inte träffat på hela lovet typ :D , så ändå kul. Efter skolan ska jag iaf följa till tina, och vet inte riktigt vad vi ska göra än, men nått kul iaf ;) ..

Rebecca - måste vara me dig SNART!

Iaf hade tänkt visa några killar jag typ avgudar,. he-he. Älskar deras musik! I stort sett iaf :).


50cent - jag älskar flera av hans låtar, och älskar verkligen hans film! Och han ser ganska bra ut oxå, han är bara super!


eminem - han är den bästa vita rapparen någonsin! han har bra och känsliga låtar och hans film är oxå väldigt bra!


akon - han har otroligt bra låtar! alla möjliga dessutom, party,lugna och fina! lovelove..


lite mindre avgudade killar ;)..


wolf - han är jävligt snygg och har några bra låtar! fast det är nog mest hans utseende som jag fastnade för ;)..


dmx - kanske inte den snyggaste, men han har otroligt bra party låtar! man blir alltid uppåt och taggad på party, så tummen upp för han.

Det var dom enda jag kom på nu, men dom är jävlat great ! ♥
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback