Du e skadad :)

Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Sommarlovet
* Pdol
* Lk(?)
* 18årsdagen
* körkortet
* Flytta hemifrån
* Ta studenten
* när mitt finger är som vanligt igen. 


 Skriv 8 sanningar om dig själv:
* jag är mörkrädd
* jag är jävulst rädd för zombies,vampyrrer osv..
* gillar att vara ensam hemma, fast jag jämt är nojjig.
* jag skrattar jämt
* jag är jävligt klantig av mig
* jag har humörsvängningar
* jag älskar att vara med killar, dom är så annars än tjejer.
* jag är noga av mig, men samtidigt slarvig.
 
~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* Va?
* alltså ojoj, ja ork it
* va äre om ?
* vars är han?
* ööh, vare nå?
* it vet ja
* men döööh
* Jaha

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* linne
* stickad tröja
* leggings
* sockar
* bh
* trosor
* bandage :(
* snodd x)

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
* Rebecca Bergström
Tina Eriksson
* Natalie Ansell
* Frida Wiklund
* Alexandra Wikman
* Marielle Markström 
*  ---------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback