Booring :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, antagligen.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det hoppas jag då inte, fast vem vet. Det kanske är nå minisar på väg ;)

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Sverige ;D

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja typ ändå.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Ingen aning
Vad var din största framgång 2009?
It fan vet jag

Största misstaget?
Vet inte..

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jå, har varit sjuk och vrickat foten.

Bästa köpet? 
Min dator typ eller nå

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, mat och sprit typ x)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jodå
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Nelione - Hur det ska va.   ( om jag minns rätt )

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag
Vad önskar du att du gjort mer?
Vet faktiskt inte

Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med en viss person.

Hur tillbringar du julen?
Med min familj.

Blev du kär i år?
Minns inte, men typ.

Favoritprogram på TV? 
two and a half men, navy cis osv

Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker.

Största musikaliska upptäckten?
ÖH, vadå?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Jåå, pengar

Något du önskade dig men inte fick? 
Tror inte det, fick det viktigaste iaf :D

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Hmm.. blev firad?;D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jå lätt.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ehm.. vanlig?

Vad fick dig att må bra? 
Familj, vänner osv

Vilken kändis var du mest sugen på?
Dont know

Vem saknade du? 
Jadu

De bästa nya människorna du träffade?
Tina,rebecca, narra osv typ ;D massa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback