2009, årets..

Årets bästa: sommaren helt klart!♥

Årets värsta: mina fylleskador och att jag tappat en person, typ.

Årets händelse: "allt" som hände i somras är ingenting annat än underbart..

Årets resa
: har inte åkt någonstans typ, men lule isf antar jag ;>

Årets fest: nyårsafton tror jag! eller alla sommarfester,

Årets dag: då det blev jag och tina typ ♥

Årets present: min tfn!

Årets tårar: ingen aning

Årets person: tina,rebecca,osv! finns många personer :) ♥

Årets låt: sexy bitch, nelione - hur det ska va, samy - its rocknroll, gudde - låten om tuttar, osvosv.

Årets film: avatar

Årets bok
: läser inte böcker

Årets lögn: vet inte

Årets kyss: D.. (typ?)

Årets natt: svårt att välja.. ;)

Årets ord
: va äre om, vars är han? ;>

Årets gräl: anna

Årets ''vill/ville ha'': kläder? xD

Årets skämt: vettefan

Årets längtan: sommaren typ

Årets månad: juli (?)

Årets beroende: skräpmat, alkohol, osv

Årets vårminne: kmr inte på nått speciellt, när är det vår? x)

Årets frisyr: plattat,tuperat hår, och typ hårförlängning!

Årets sommarminne: finns för många! men rödafaran turerna kan ja ju dock skriva ;)

Årets smärta: no idea

Årets roligaste: alla är väl roliga, kan fan inte bestämma mig..

Årets vinterminne: nyår typ..

Årets tråkigaste: allt waiin

Årets överraskning: vet inte

Årets mysigaste: mina kära vän,.. :)

Årets misstag: kmr inte på nått just nu

Årets läskigaste
: HAHA, tinas skrik under en skräckfilm! ;>

Årets konstigaste
: hm.. dedu.

Årets sommarplåga: myggen som jag knappt la märke till :D (typ första året?)

Årets nykomling: rebecca, tina, narra, emil typ(?) många fler dock.♥

Årets skandal: vet fan inte

Årets språk: svenska förhudligen

Årets ros: haha, va? ;o

Årets ris: huh?

Årets person/er: rebecca,tina,emil,baffy osvosvosv!!!

Årets skitstövel: nämner inga namn

Årets sommarnatt: ALLA ♥..  fast tänker på en spec. ändå ;)

Årets dryck: alkohol

Årets godissort: choklad, som alltid

Årets tvserie: two and a half men lätth.

Årets sämsta jobb
: jag går skola^

Årets tack: till alla mina söta vänner ;)

Årets pryl: min dator kanske? ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback