uppdate om helgen

i Fredags: då firade vi min mamma, som fyllde 40år i torsdags. så alla kusinerna och mostrar osv var här och åt middag, och fikade. sen när dom hade farit kom tina till mig, och vi förtaggade till sdol. och vid 9 for vi dit, och försökte ta oss in, träffade massor av folk osv. men vi tog oss inte in, haha. så då for vi och köpte flååd för pengarna ;-). hihi. sen for tina hem, och jag la mig för att sova:p


- kmr kamera bilder sen!

i Lördags: då väckte rebecca mig vid tjugo i 9, och sedan pratade vi till ungefär 11. För då träffades vi på frasses, och åt lite grann ;> .. och pratade om gårdagen. Sedan gick hon hem till sig, och jag hem till mig:p
sen vid 2 for släkten till min nya kusins dop. det var ett gulligt dop, där dom bjöd på smårgöstårta och vanlig tårta. det var gott, även fast mamma fick göra en specialare till mig, hihi. sen efter dom hade öppnat alla Silias presenter, så gick jag och brorsan och kollade där nere i kyrkan. Där vi hade varit när vi var små, typ efter skolan och så. Det kallades för "öppet hus", och det var verkligen kul att kolla! för det såg exakt lika dant ut. dom har samma kuddar än, som vi byggde kojjor av. och samma skinnsoffa som vi hade sagostund i. Och jaa, allt var likadant! och det var verkligen kul att se :) infjärdens kyrkan är verkligen fin! iallafall, efter det for vi till farmor och farfar, där vi surrade på. och uffe köpte tacos,. som vi alla 13 hjälpte till att göra, för att sedan äta.
det var super gott! och sedan spelade vi kort till nått glas vin osv, det var väldigt trevligt :) sedan vid 1, for vi hem och sov :p






i dag: då vaknade jag vid 4, och tog mig nå mackor. sedan bad rebecca mig att följa till frasses igen, vilket jag gjorde. och där surrade vi på som vanligt ;) och sedan gick jag hem för att äta middag. det var typ kottletter och skivad potatis, vilket var ganska så gott! och nu sitter jag här på msn, och spelar "sten,sax,påse" med rebecca, och surrar med några andra ;p och ska snart hoppa in i duschen! :) hihi.



jävla rebecca ;) ♥



Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha fan va ägd du blev ;) <3

2010-02-21 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback