godnatt.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: vet inte,
Fick dig att gråta: jadu, min ilska typ. hahaha
Du delade en drink med: jadu, svår fråga
Du gick på bio med: var väl med emil,martin,baffy och tina:p
Skällde på dig: it vet ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: nee
Köpt någonting: jodå
Varit sjuk:nää
Sjungit: haha jå
Saknat någon: jorå
Haft sex:  nae
kysst någon: nae
kramat någon: mjoo

JAG HAR:
Digitalkamera: jaow
Telefon på rummet: nej, jag har mobilen
Husdjur: två hundar
Bra kompisar: jaa
Vem vill du fika med just nu: ingen ;D

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft sex?: jåå
Med vem var din första kyss?: hm.. jag vet faan inte
Hur gammal är ditt äldsta hångel?: 22 tror ja
Och yngsta? typ 95a, haha
Hur många seriösa förhållanden har du haft? vet fan inte hur ja ska räkna egentligen.. för jag vet inte vad jag tkr är serriöst osv.. men mer lr mindre än 3stycken ;p
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 typ
Vad tycker du om kärlek? jadu, bara skit atm
När kramade du någon sist? ifredags typ
Saknar du någon speciell person? nja
Har du svårt för att bli kär?: njaa, ädå inte
När kysste/hånglade du med någon sist?: dedu
Ångrar du det?
När fick du senast en komplimang? idag ;p
Har du träffat någon internet person? jaow
Har du hånglat med någon av samma kön? nae


bjuder på en lista, medans jag kryper ner i sängen! puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback