Blöblöblö

Det spelar ingen roll om jag gråter ibland,
för du blundade varje gång som du såg tårar som rann!
Det enda som betydde nåt i mitt jävla liv, det var du,
du var mitt allt och lite till.
Vafan ska jag göra när jag har gråten i halsen?
för när jag kollar upp faller det tårar på marken!
Ner för mina ögon kan du höra mina ord,
för den dagen du lämnade mig blev jag död inombords.
Jag tittar upp mot himlen och skriker ditt namn,
kommer du ihåg alla gånger som jag vila i din famn?
dom gånger som vi bråka - dom minnen jag vill glömma,
när jag tänker på dig börjar tårarna strömma..
vart fan ska jag ta vägen när du inte är här?
jag har en karta över livet men jag finner ingen väg!
Jag ser dig som en ängel som vakar över mig,
från djupet av min själ; älskling, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback