tidsinställt inlägg

nu har troligtvis min älskling farit till stockholm, och han kommer inte komma hem förens den 27e.
Han ska nämligen fira julafton hos sin pappa, men det är på julafton det är som mysigast, och då är han borta :(
Haha nämen kommer sakna han grymt mkt iallafall <3

Nu så står jag nog i stan och säger hejdå till honom, fast sedan ska jag gå på stan med anna,
jag ska nämligen köpa nya skor :) , vilket är på tiden. jävla uggs..
haha, jag kommer garanterat fundera på att käka hamburgare också,
jag är iallafall sugen på det nu när jag skriver ;-) hihi

(första tidsinställda inlägg ;o)

btw, jag och jakob har varit tillsammans i ett halvår nu :)
synd att han kommer vara i stockholm, menmen. jag älskar han mest av allt,

du är den finaste som finns älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett halvår idag, älskling jag glömde att säga det imorse :) Älskar dig <3

2010-12-22 @ 21:58:11
Postat av: Jake

älskar dig <3

2010-12-23 @ 15:02:17
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback