Postal

har haft min dator hos jake i typ två veckor nu? eller liknande.. så har suttit med han och krille inatt, och spelat lite spel :) , var faktiskt kul! ;D haha, dock var jag ultra sämst, men spela roll. senare ikväll ska iallafall anna komma hit, och vara social med mig :) , kmr nog bli kul! eftersom det var så länge sen sist;o, menmen!
sitter iallafall här och är lite små rädd,. det börja nyss åska, så är lite små nojjig haha :)
tur man inte är ensam! , nu ska jag iallafall spela lite mer, så hejrå ;D

btw, jag har numera 6spel på min dator nu ;-) , ändå lite små stolt!


Kommentarer
Postat av: Jake

hehe ja man det är ingen fara jag tar ju hand om dig när det åskar <3 Puss

2010-08-15 @ 02:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback