you make me smile, bitch.

gårkvällen var hyfsat kul ändå, fast hade varit grymt mycket roligare ifall även vi drack. menmen :)
det är alltid bra att vara duktig, eller? .. ;-) hihi :) vi körde iallafall mååf till frans, där det var full rulle!
och körde även hem, darrandes ;-) haha! nu vet ni :p vi skulle egentligen fara till stan,
men vi orkade inte, eftersom det var så kallt osv ;p så jaa..

iallafall, jag vaknade vid ett idag, och fick mig nå lunch.  sen gick jag och la mig igen, skrev lite sms osv,
sen somnade jag om till 4 ngn gång typ, ringde tina, och planerade att jag skulle komma till henne senare!
sedan ringde jag Linus, eftersom han fyller år idag. Grattis åter igen, ! :)
hehe, jaja.. nu ska jag typ fixa mig, medans jag väntar på middagen! skriver säkert innan jag far :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback