MMS

Mitt mms funkar inte på min tfn, och jag har inte tagit mig tid till att fixa det heller.
Så då och då när jag får mms, så står det bara typ hur stor bilden är osv, istället för själva mms;et.
Och sen dagen efter eller nå, då får jag ett sms där det står att jag kan kolla mms;et på halebop osv,
och jag fick just ett sånt sms, så kolla jag mitt mms då, (alltså på internet^)...

Haha, gissa om jag fick mig ett skratt!


Det var ju typ gratis mms igår, så Emil ville väl lejda sig lite! ;-)
hahaha, lite humor får man väl ha ;) men jag kan tänka mig att han kommer skämmas när han ser detta! :D


Kommentarer
Postat av: Emil

it fan skäms jag, bjuder på mig själv ;)

2010-04-12 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback