"8" april 2010

igår så gick jag på stan med tina och kimberly, trevligt trevligt!
senare for vi till kimberly och kollade på kattungarna, fyfan så jävla söta! :D:D helt jävla kär blev jag!
iallfall, sen for jag hem och åt god middag, och sedan for jag och hämtade ut min super snygga skinnjacka! ;D
sen blev det party för hela slanten! vi hamnade iallfall hos Andres, hihi :-) vi spela twister, drack och jaa, mös på you know ;> hihi... sen följde kimberly hem till mig och sov :):) ,

och sen imorse KLOCKAN 9, for jag till ungdoms.
snacka om att jag var död, och fyfan! har aldrig varit så bakis förr ;o haha.
iallfall senare på kvällen for jag mamma och pappa, till luleå, sen vidare till öjebyn! ;p
så jaa, heuheu. ska försöka sova eller nå nu, är så grymt trött!
pusss hare bäst ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback