Yeaah..

Idag åt jag, min mamma och pappa på max till middag!
Det blev självklart ett orginalmål för min del.
Före det så har jag bara sovit, eller jag var ju på skolan då oxå, haha.
Iaf igår hände det inte så mkt, som är ganska vanligt nu när det är skola.
Brukar alltid vara så trött, så jag brukar oftast sova bort dagarna.
Menmen,.    ja, juste! Jag fick ju besök av min vän Linus oxå! =).
Jag fick äntligen se hans nya frisyr, å snyggt blev det oxå ! =).
Haha, och han fick "äntligen" se mig utan smink, haha ! ;) .. (a)
nämen :D, vi hade det trevligt framför en jävligt bra film! Eller typ rolig film, haha :D
Den heter "Observe And Report", En film jag rekomenderar! :)
menmen,  whatever, idag skulle jag typ till "balle",
men han verkar vara nalta off ini huvude, såå.. ja, jag tänk då fan inte "jaga" han nå mer idag :p

aja pusssss!!!



två brudar jag diggar, fast minns inte namnen :P:P:PP:P:P:::P:P:P:P::P:P  <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback