Stökig tjej F16.

haha, jag är typ världens stökigaste, jag brukar alltid ha saker överallt, bland annat med mina damråttor ;o ..
och kläder överallt, osvosv. inte konstigt man inte hittar nått när man väl ska ha nått! haha. aja,
men nu har jag bestämt att imorgon så SKA jag städa mitt rum! jag ska damsuga,skura och damtorka, det är BEHÖVLIGT! och sedan ska jag även snöra vissa kläder i tvätten, och resten ska jag vika in i garderoben.
Måste även rensa lite saker jag har här huller om buller, och så tror jag att jag även ska ta hem matteboken imorgon! För jag är typ en vecka efter, och känns inte så bra precis. Fast nu hoppas jag bara att det inte blir nå ändringar, för jag måste verkligen göra det imorgon. Spec. städa, för det var väldigt länge sen! Iaf damsuga och det, men hur länge, det får ni inte veta. HAHA. äckligt som faan, menmen. ;)

äh, nu ska jag typ se mer film lr liknande, och typ sitta på msn och så =)
Sen blir det att krypa ner i sängen! Imorgon blir det nog att ha mjukiskläder!
Helvetes vad skönt=), fick ju nästan damp idag, när jag hade jeans och hela fadderullan, haha.

aja, GODNATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback