Nyduschad.

Har typ just duschat, och hett ut färgen ur håret.
"byebye utväxt!!" , :D:D, alltså kanske ni kan fatta, att vi har färgat mitt hår idag, fast har ingen aning om hur det ser ut ;) ,
hoppas det blev bra iaf! Tina har gjort det såå ;);) Haha.
På tal om tina, hon FYLLER ÅR IMORGON! :D
" partiepartie ;b " he-he.
fyfan, jag åt på sunes till lunch och på 3kr till middag :| , måst ju fan slut illa.. :o

Jag: ser man igenom?
Tina: Jå,jävlar vilken buske
Jag: HAHA, jååå, jag har en buske på röven
Tina: HAHAHAHa, nää man ser inte ett skit xD
Jag: haha.. ojoj


haha, en av våra konversationer idag! ;') .. he-he.
aja, jag håller på att leta brännprogram för vista nu, och robin tipsade mig om ett !
Jag hoppas det funkar =) . isf är jag fan skyldig han en tjänst! :p
fast det är tydligen inte gratis? :| , fast hur kmr de sig att ja fått hem de då? :S
jaaa... tur vi går datakunskap nu (a) . HAHA.

faaan det verkar inte funka, jävla skit..
äh, får försöka skaffa nått annat!

nu ska jag göra det, skriver kanske sen! =).
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback