Matkrig vafan ;b

Haha, helt ärligt, jag har nog aldrig garvat så mycket som jag har idag! alltså ojoj,
har typ kramp i magen ;b..

dagen eller snarare kvällen, började med att vi for till hortlax, till emil.
där var robin,baffy och självklart emil.
sen kom boffarn dit, och sedan aiiner.
vi gjorde inte så himlans mkt, typ chilla på :p
fast förmodligen så drack dom oxå ,.
aja whatever. sen hämtade markus upp oss, och skjutsade oss till annelund! :)
där var det fest, hos nån patricia, tror jag hon hette iaf! =)
där var det trevligttrevligt! det blev väldigt mycket skratt,
för andre och jens var så jävla härliga alltså, haha.
iaf när vi hade varit där ett tag, då kom aiiner,emil,robz och baffy dit :p
det blev nå galet, och vissa fick ju waiinet. men, det löste sig ;b
så dom, andre, jens, tina och jag, gick vidare till stan.
plus några till. vi gick till sunes, och där var det hur mycket folk som helst,
varenda jävel typ ! haha.. jag,tina,jens och andre gick ifrån från dom andra typ,
och jens bjöd på käk! GRYMT snällt! =)=).
hahahaha, och fyfan vad vi garva när vi åt, alltså ojoj.
kunde knappt käka förfan ! ;D och en sur gubbe, stirra på oss hela tiden, haha..
och det lejda var, att de var typ bara jag som åt min mat, HAHAHA..
dom andra kasta omkring allt, haha, alltså ojoj :D:D
de flög hamburgare, strips med smältost, osvosv.
hahahahahahahaha...
sen kom emil och var social med oss :D
och baffy där ett tag! medans resten sura snopp ;d
hahahaha, men vi hade det så jävla bra så det kvittar :p
jaja, nu ska jag se film eller sova lr liknande.
pussseeen på stjääärrteeennn ! :p



dåliga bilder men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback