Lite sent ute xD

i torsdags gjorde ja väl inte så mkt, minns fan inte.
det enda ja minns var att vi paddlade kanot på skolan, hahaha.
och förmodligen blötte killarna ner mig -.- ..
ja gick även hem från skolan den dagen! gåendes så här:

hahaha.. ;)

fredags/igår:

då fick vi veta att vi tydligen hade klassfest + annat folk,. eller va man nu ska kalla de :p
nästan alla i klassen var iaf där ;b .. vi var hos nathalie, som bor uti viking typ.
fast dumma som vi var så for vi dit utan virke ;s .. men jaja..
vi var typ fullproppat med folk där, i hennes lilla lägenhet ;b .. massa folk man inte kände dessutom.
men iaf, vi körde " vi har aldrig" ett tag, sen spelade vi nå "öl"spel, men då spillde typ "bärra"(?), ut hans grogg.
så då blev typ nathalie sur lr nå(?) , fatta ingenting efter de men.. iaf så kom det en snubbe som var typ skit sur, och sa att festen var slut blabla. typ halv 11 , ;o menmen.
så typ walle och hans kompisar, och ja och tina for ut då.
men tydligen så fick några tjejer vara kvar, ganska konstigt..
men iaf jag och tina följde hem till walle, och drack och lyssnade på massa låtar/dissar,
haha :D robz blev iaf smiskad ;d he-he ..
jaja, sen kom tinas mamma och hämtade oss, sen när ja kom hem, satte ja på en film,
men ja somnade direkt. sen imorse har tina spammat mig me samtal, men orka it gå upp klockan 10 -.-
så steg upp när hon ringde vid 1 istället. haha..
fick inte så många bilder igår, men hejn är iaf några av dom!
och vi tog de ganska lugnt igår, ändå. tkr iaf jag.




ska iaf äta nu! är helt jävla tom i magen! ja juste fan, på tal om mat.. ja gjorde förfan nudlar inatt, HAHA :D
om jag inte minns helt fel!  aja, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback