I like black

Sitter i morgonrock med handduk på huvve, och snackar med folk på msn och så :p
haha, alltså jag har gode tråkigt liv på vardagarna egentligen ;b..
ja gör aldrig nå vettigt ;b, för jag har ingen ork pga skolan typ.
men men, som sagt imorgon får jag mina pengar!
det betyder att jag och tina ska äta middag ute, på 3 kr lr nått ! =)
íaf vad vi har bestämt hitils! yeye, måste fan färga mitt hår snart igen,
börjar få utväxt igen,. yeah. inte för att jag har nån hemskt utväxt egentligen,
men resten av håret blev så fail sist, de blev brunaktigt typ , tkr iaf jag:p
jaja, nu ska jag chilla galet, med o.c i guess.. kanske smsa med ngn,
vi får se.,. byebye. godnatt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback