Home.

Idag är det söndag, alltså slappardagen. ;)
Jag vaknade typ 11 nånting och gick på msn,
skulle se vad A ville, för han hade skicka massa sms inatt:p
men jaa.. han ville jag skulle komma förbi.
så jag sminka mig nalta, och gick till honom.
men for hem typ nyss, och sitter och väntar på maten.
och efter maten ska jag nog gå och ta en dusch och sedan chilla galet med film och chips =).
behöver ta det lugnt lite, med tanke på att det är skola imorgon igen.
fast vi har en rolig lektion på morgonen! =). Drama skit typ,
en hel lektion med bara lekar, i stort sett ;D haha.
aja, nu ska jag göra nå annat !
byebye, hörs kanske sen ;b



en gammal bild på mig, när jag hade ljust hår.


påväg till A. he-he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback