Hemma från Garga.

Har varit på fest hos nån Garga, var väldigt kul ändå!
Det var jävligt mycket trevligt folk som tex: min babe då,robz,danne,baffy,aiiner,rasmus wikman,rasse,gazi,marre,josefin,alx,rebecca, och mkt mer.
Har tagit ganska så många bilder idag, och dom lär ju förmodligen dyka upp antingen imorgon,
eller kanske i ett senare inlägg, inatt. Vi får se vars orken tar mig! ;b
haha. menmen, jag körde nyktert ikväll, lite ovanligt. Menmen,
smakade av ganska många, så jaa.. det var iaf en jävligt bra kväll =).
åtminstånde för mig! , haha. Det kom dit 5 poliser, så vi alla var tvungna att fara hem.
Fail. Men vi hade ju iaf jävligt kul så länge det varade, aight? =).
Iaf före vi for till Garga, så for vi till aLx, och mös på, Bara jag,tina och rebecca =)
Och OFC aLx! :) haha. äh, nu ork ja it skriv nå mer!
Ska nog tvätt bort sminket och lägg mig, eller liknande.
Måste fan börja sköta skitN med att ta bort sminket, ojoj.
ääh, nu ork ja it sitt henna nå mer.
byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback