Skola suger.

Imorgon blir det typ skola! , jag känner mig bättre, och Tina "tvingar" mig ;)
haha.. nämen vill gärna träffa filuren! Eftersom det var länge sen ;o , de var fan i måndags!
vi som brukar träffas i stort sett varje dag :p hihi, ma bebi<3.
ska tvinga med skitungen till stan imorgon! så jag kan köpa lackleggingsen =)
känner jävlat taggen för discot! ;D .. när Byz och de kmr vara där :D
och känner för att shäääjjka nalta ;P hahaha... ni anteckanar typ hejn :p
men nu ska jag se på tv och även ge hundarna mat! byebye :p

jo btw, har engelska prov imorgon.. suck.
så bad mamma hämta min engelska bok nyss, undrar om jag får den snart ;o
då måste ja ju plugga lite :p .. fast kunde det mesta så.
jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback