home from toownnn!


tääärd, jovisst!

idag efter jag hade duschat, då for jag och tina in till stan,
där jag köpte ett linne och ett par nya skor!
sen sprang vi för att hinna med busshoran, haha...
men när vi väl stod där, så fick vi vänta 5min, HAHAHAH
jaja, sen när vi kom till mig då måla ja naglarna(iaf ena handen, haha..)
sen fixa jag mamma, sen fixade vi oss :p
sen skjutsade mormor oss till aLx, där vi brudar hade förtagg!
och hade nalta deeptalk(?) me, :)
och bestämde mojjs för nästa helg typ!
jaja, sen for vi på discot, blev nalta fail.
men vi hade ändå kul, emil och baffy kom och var social :)
och sen böt en dam om, sen dansa vi ett tag ;)
hahahah...  fast ja hade/har så fruktansvärt ont i huvve/öronen så ja är allmänt sur o off atm.. :p
men de kanske går o bota haha.. men vi åt iaf på sunes efteråt, förmooodligen:p
hehehe... detaljerat nog? x)
äh,imorgon blire nog disco igen ;p
men vafannnaeg,aes.eg..aedv
ska byta till mina gröna mjukis <3
sen ta av löshåret och lägga mig och se film,
kanske locka hit nå sällskap, är nämligen alone till imorgon :/ hahaA:D

sdhfsrd
fshrf
shf
s
fs

byebye :D
ork it skriv. bläh.
bilderna kmr imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback