hejhej!

idag har dagen gått ganska så fort, mamma/pappa hämtade mig när jag slutade, halv2.
sen när jag kom hem, då fick jag en jätte söt bh :) , och massa gött osv.
dom hade varit på ö&b och dollar typ ;p .. yeaah.. dom hade köpt massa saker iaf ;b
jag har iaf otroligt ont i nedre ryggen och i axlarna, kan knappt röra mig ibland..
så just därför blir det en perfekt dag att chilla på!



världens godaste klass kanske? nae, men god ;p

nå nytt som kommit typ, det är hårfärg, som är i nån spec.burk med typ "pensel" på,
som är till för att färga utväxten bara! jag har ingen aning om den är bra o de ser ut som att det är lite färg i dom, så jag vet inte :p , men mamma köpte iaf några stycken. men ska nog ändå köpa en vanlig, så det blir bra ngn gång ;p .. yeye. juste, jag har gätbloggat på tinas blogg! ;D tiiinaeriksson.blogg.se, hihi.
aja, nu ska jag se på tv,vila eller se film !
så pusstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback