gör ett test, innan jag säger godnatt.

Har du pojkvän? nej

Vilken hårfärg har du? svart

Hur gammal är du? 16

Vad ska du göra ikväll? sova till en p-rulle(?) ;)

Är du ofta seriös? inte allt för ofta ;b

Gillar du att kramas?  jå fyfan! jävla mys ju :)

Hur många biologiska syskon har du? 1

Har du utländska föräldrar? nepp

Saknar du någon just nu? jodå :p

Mjukisbyxor eller Jeans? beror på tillfället ;D .. men mjukis funkar jämt!

Bada eller Sola? sola typ

Har du fräknar? nae :p

Favorit godis? typ choklad

Anser du att du är stark? jag är starkare än pippi så? ;o

Är du kittlig? haha jåå ;)

Vad heter/hette din första riktiga kärlek? ha-ha, inte ens värd att nämnas här! :)

Älskar du honom fortfarande? tssss förmodligen INTE

Vad har du för mobiltelefon? en sådan med knappar :p

Har den kamera? japp

Vad har du på dig nu? gröna byxor, vitt linne och en grå kofta! plus trosor då :p

Hur mår du? prima skinka!

Vem kramade du sist? min vän ;D

Vem pussade du sist? minns it (aa)

Vem vet mest om dig? erik lr nå,  i guess:p

Tänker du gifta dig? om jag hittar ngn jag älskar så! ,

Är du förlovad? åhgud, nej!

Har du något fint halsband? ja, he dug iaf:p

Är du bisexuell / homosexuell? haha, nej, im all straight! ;D

Tre namn jag lyssnar till: snorre jojken jenny

Någonting jag tycker om med mig själv: jag älskar hela mig <33333

Någonting jag inte tycker om med mig själv: för mkt :p

Detta är jag rädd för: mörker och vampyrer

Tre saker jag vill ha varje dag: en kille, erik och sängen <3

Tre saker jag absolut inte kan göra: bli lebb, mörda ngn och råna banken

Detta tycker jag om att göra: slösa pengar, vara med erik och festa.

Detta vill jag göra just nu: chilla framför en film

Bästa känslan: när den man tkr om , tkr om en tillbaka.

Värsta känslan: när man tappar ngn som betyder mkt för en.

Egenskaper jag gärna vill att min partner har: fin personlighet

Är jag kär just nu?  nje,

Följande saker vill jag göra innan jag dör: äta en riktig pizza, äta blöta och skaffa barn.

Min käraste ägodel: min mobil och dator.

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast är typ draman, tråkigaste är matte.

Stjärntecken: vattumannen

Hit vill jag gärna åka på semester: las vegas, till mitt och tinas hotell;D

Färg på mina ögon: blåa

Min längd: 175cm typ

Jag tror på: köttbullar

Jag spelar: tönt

Person jag beundrar: vet faktiskt inte..

Udda förmåga/egenskap: ingen aning, kan skratta åt allt.. typ de ?:s

Om jag vore ett djur skulle jag vara: en ljusstake

Vad lyssnar du på just nu? The botten is nådd - timbuktu

Vilken är din favoritrestaurang? 3kr typ :D

När badade du i en pool senast? typ två veckor sen? på phb

Har du varit med i någon skolpjäs? minns it

Vilken musikstil tycker du mest illa om? emo

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? hellre spenderar jag en kväll med vampyrer

Vad är det dummaste en kompis gjort mot dig? ring om du är intresserad

Vilken är din favorit bland tecknade serier? askungen

Chips eller popcorn? chips

Vilken färg på läppstift använder du? haha, använder inte läppstift

Klarar du att tanka själv? ne tar alltid med mig min mormor:p

Vad var det senaste du handlade? lack leggings

Kan man vara vän med sitt ex? beror på

Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar tror ja

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inte lyssnat

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? sitt på datan..

haha, aja godnatt på er :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback