aLx din tönt, hehe. miss uuuu <3 ;)

sitter här i morgonrock och har just duschat.
eftersom att jag inte ätit nå idag, och jag alltid duschar i så varmt vatten,
då mår jag fruktansvärt illa just nu! , så det suger :p
menmen, ska fila mina naglar nu sen måla dom =) ,
yeye! sen måste jag ju äta oxå, suck..
kanske blir en strips på frasses lr nå ;) , ork fan it laga mat todayy!!
beroende på hur mkt pengar jag har, fast får mina pengar imorgon :D
hehe, men det räckte, så vi får se hure blir:p
sku ju typ vara med aLx ikväll, så kan ju svänga förbi frasses före ;D
äh vi får se.....
den korven är i stan lr nått ! menmen,
nu ska ja föna håret, sen fixa naglarna, bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback