61 frågor om mig.

1. Röker du?: Nae
2. Snusar du?: Nee fyfan
3. Dricker du?:
4. Vad dricker du?: cider,sprit,cola ;D
5. Dricker du för nöjets skull?: Jåhå ;D
6. Har det hänt att du druckit för att du varit olycklig?: Jorå
4. Anser du att du dricker för mycket?: Ja
5. Har du tvångspytt någongång?: Nej
6. Lider du eller har lidit av anorexia?: Nej
7. Bulimi?: Nej
8. Är du snål?: Ibland
9. Är du en egoist?: Ibland
10. Är du snäll?: Jodå
11. Är du falsk?: Nee
12. Är du blyg?: Jo, för det mesta.
13. Vilket stjärntecken är du?: vattumannen
14. Stämmer ditt stjärntecken in på dig?: vettefan
15. Dagdrömmer du mycket?: haha typ
16. Är du lycklig?: lycklig och lycklig men, jag lev ju då
17. Om inte, när var du senast lycklig?: somras
18. Vad är du rädd för?: Att bli sårad, mörker
19. Vad hoppas du inte ska hända?: Att jag blir en ensam kärring
20. Skolkar du?: inte allt för ofta
21. Äter du frukost?: bara på helger
22. Hur lång är du?: 175 cm
23. Hur mycket väger du?: typ 1232kg
24. Vad har du vägt som minst?: hur fan ska ja kunna minnas?
25. Vad har du vägt som mest?: jadu
26. Är du nöjd med dig själv?: nee kan jag inte påstå
27. Har du färgat hår?: jååh
28. Piercad?: Ja, i näsan,läppen och i öronen
29. Tatuerad?: Nej, men jag ska i framtiden
30. Är du oskuld?: Nej
31. Har du pussat någon av samma kön?: Ja
32. Kramar eller pussar?: både och
33. Skulle du kunna dejta en 24 åring?: kanske om jag vore 20 ;)
34. Är muskler på killar viktigt?: inte så viktigt, men snyggt!
35. Hur ser din drömkille ut?: jadu, inte vet jag.
36. Har du varit på en strippklubb?: Nej
37. Vem pussade du senast?: minns it
38. Vem kramade du senast?: minns it
39. Vem gillar du?: ingen typ
40. Är du kär?: Nae
41. Vilken är din favoritfärg?: Svart, vitt, grått är mina nya favvosar, (typ)
42. Vad äger du för mobil?: nån sony ericsson
43. Vad pluggar/jobbar du med?: handels på backa
44. När grät du senast?: minns it
45. Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: Nått gott!
46. Vilken frukt tycker du om?: äpple och banan ;D
47. Vad är det bästa med sommar?: Solen och själva lovet osv
48. Har du något oförglömligt minne till någon av årstiderna: jo
49. Vem kan du prata om allt med?: tina
50. Hur ofta tränar du?: haha aldrig ;b
51. Gillar du att träna?: Nja, men vill ändå börja..
52. Går du på gympa lektionerna?: aa
53. Vad är din högsta önskan just nu?: Att få tillbaka en viss person
54. Vad vill du bli när du blir stor?: miljonär
55. Vad kan du inte leva utan?: Min familj & vänner
56. Tv eller data?: Data
57. Använder du string?: inte så ofta längre
58. Föredrar du hotpants?: Ja
59. Äger du en lapptopp?: ne
60. Vad var dagens lycka?: att sluta skolan
61. Vad var dagens räddning: har inte kommit så långt än;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback