Listjävelnn.

jag har tråkigt, och så hittade jag denna lista!
så ska göra den, sen lägga mig och se en film! pusssstja000.



DU VILL:

Bli känd - nja, typ jobbigt!
Vara blond - om jag verkligen passar i det, och jag hade tjockare hår, då hade jag nog inte tvekat.
Inte vara ensam - sällskap är alltid bäst!
Festa - Jå vofan!
Vara singel - Nää fyfan,
Vara med i tv - Det hade varit ganska häftigt ändå ;D
Flytta hemifrån - Jåå, för det mesta iaf!
Bli modell - Naae.

DU HAR:

Blont hår - Nej.
Minst 4 olika parfymer - Kan hända, men har ingen jag tkr om för tillfället!
Ramlat av en stol när den stått stilla - Jå, är man klantig så :p
Andvänt urringade linnen - Javafan,
Däckat - Inte pga sprit ;);)
Spytt ofentligt - En gång!
Ramlat i en trappa - Minns fan inte,
Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans - Haha nää,
Gått runt med en t- shirt som det står "SLITZ" på - Ne varför skulle ja?
Haft sex med flera samtidigt - NEJ ;o euw.
Andvänt ord som du själv inte kan förklara - Haha jå,
Hånglat med mer än 3 pers på en kväll - Tror inte det:p
Haft rosa nagellack - Ja :p
Fått IG på ett prov - Jaow :p
Skrattat tills någon har blivit irriterad - Haha, garanterat
Överdrivet mkt läppglans ibland - Nån gång kanske
Blivit utskälld av en lärare - naae
Rökt - Bara smakat!
Stringtrosor - Ja, men använder typ bara hipsters numera.
Piercing i naveln - Nej.
Piercing i ansiktet - Jåh
Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv.. - Jaow :p
Varit med barn - Haha, neee?
Gråtit för att få uppmärksamhet - gråter alltid av ngn anledning?
En liten hund - japp, två stycken.
Bedömt någon efter utseendet - tyvärr.
Tappat bort väldigt mkt saker - haha,typ :p
Kollat på porrfilm - Haha, om ngn haft på kanske? ;s fast inte kollat precis! tkr bara de är äckligt ! :p
Bitchslapat nån - Jepp
Mycket mascara - Ne tror jag har ganska lagom:p, hade iaf mer förut i think!
Skolkat - Ja.
Varit otrogen - Aldrig!
löshår - Jå, typ på helgerna iaf!
Brun-utan-sol - Jå, men var ett tag sen jag använde det nu!
Solat topless - Nejnej.

DU TYCKER OM ATT/BRUKAR:

(x) Dansa vilt
( ) Vakna upp brevid en främmande kille
(x) Kyssas
(x) Festa
(x) Kramas
(x) Sola
(x) Gå i mysbyxor
(x) Ha "stövlar" lr klackade skor
(x) Sminka dig
( ) Ta skumbad
(x) dricka alkohol
(/) Fixa med andras hår
(/) Sminka andra på skoj
(x) Shoppa
(x) Titta på snyftfilmer
(/) Bära färgen rosa
(x) Bära smycken
(x) Ha brunkräm eller foundation
( ) Ha läppstift
(/) Knäppa "ego kort"
(/) Sova naken (i trosor)
(/) Säga "Blonda" saker
( ) Ha Lösanaglar
(x) Umgås med killar
(x) Vara olydig
(/) Få/ge massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(/) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
(/) Retas
(/) Slåss
(x) Tjafsa
(x) Skoja
( ) Göra manikyr/ pedikyr
(/) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
(/) Ligga på beachen och glassa

DU GILLAR:

(x) Killar
(x) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
(/) Att ragga(ibland, beroende på situationen osv)
(/) Att träffa nytt folk
(/) Göra "spa" behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv- serier


Kommentarer
Postat av: Henriette <3

Så kul blogg du har :D

2009-11-22 @ 15:47:15
URL: http://pinkrosa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback