Tisdag.

kom hem från skolan för ett tag sen,
imorse hade vi brännboll, och vårat lag losa. haha!
men jag bryr mig då fan inte!! :D
sen har vi typ bara slappat resten av dagen,
typ bara haft vikare och så.
iaf, ska gå och duscha nu, sen gå ut med hundarna.
Vi får väl se ifall "hemlig" kmr sen,
det brukar oftast bli lite ändrade planer så.
Men han verkade ganska hajj igår iaf!
Men helt plötsligt ska han väl till kina och leta ris lr nå.. haha xD..
Ifall han kmr, då ska jag tvinga han sova här :) Iaf att han är här till sent!
Eftersom våran klass är ledig imoorn, så gör det ju ingenting :)
Fast han kanske känner för att fara på skolan? , fast är kanske inte så svårt att övertala han (aa).
HAHA! , eller så kan han ju sticka till skolan från mig ;)
Nämen, vi får väl se vad kvällen har att erbjuda!
När jag kom hem idag, hade iaf mamma varit och hämtat mina P-piller, great!
Stort behov, eftersom jag tog min sista igår. Men nu har jag recept på dom ett år till! =)
Det är ganska skönt att ta p-piller för mensen och sådant! ;> ..
Och billigt är det ju oxå! . typ 50spänn? för 3månader:p Tror ja.
Aja, NU ska jag gå och duscha! :)
Sen kanske smsa N o Tina, måste höra med hon ifall det blir att fara till stan imorgon! ,
pusstjao! :)




Finns väldigt många olika p-piller, men jag tycker mina är suveräna! :)

Dömjen tar jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback