Tidsfördriv, ehjå.

Du är kär nu - ne
Du har sårat nån så de börjat gråta - mh
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japp!
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nä
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - mjo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jao
Jag har smygit ut utan lov - nja..
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - minns ej, men tror ej de.
jag har en hemlighet som ingen vet - ehjå.
Jag har fuskat i ett spel -  haha, jodå ;>
Jag har struntat i ett prov - näe,

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja,
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden-  jao, oftast.
Jag kan inte svälja piller - jag kunde inte förut, men nu kan jag! :D
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - ehm nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - men jaa, flera dagar ;>
Jag har vaknat gråtande - mjo
jag har somnat gråtande - joda


DÖDEN
Jag hatar begravningar - men något!
Jag har sett någon dö - njae..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - joo
Någon nära till mig har begått självmord - nej, och de är förjävligt bra!


ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha, jåå xd
Jag har sett en fallande stjärna - jorå
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - mjo
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - säkert
Har sparkat en kille mellan benen - haha, tyvärr
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - men uschnej ;o
Har lekt sanning eller konsekvens -  men skojj du.
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nee
Jag har medverkat i en teater - jo, håller på med en nu faktiskt :)
Har träffat någon från internet i det verkliga livet -  ja :D 
Du har fångat en snöflinga med tungan - jorå
Jag har suttit på ett tak på natten - garanterat
Jag har aprillat någon - japp
Jag har åkt taxi - jo
Jag har ätit sushi - fan heller!
Jag har åkt snowboard - bläääh..


GODNATT PÅ ER ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback