Pucko! .. Det är gott ;')

Asså.. jaa! det blev verkligen inte nå vettigare, hahaha!
Jag la mig och såg på oth, och somnade !
Och vaknade inte förens nu ;D .. haha.
Så det blev några timmars sömn! , lovely.. Fast kanske it kan sova ikv? ;o..
aja! , jag väntar på morsan och alla andra i familjen, vi ska äta  vår cheesecake jag och mamma gjorde igår,
muums! , det är så jävla gott! :D ..
Btw, jag visste inte att det fanns så många olika cheesecake ;o..
Fanns typ tusen sorters cheesecake på google;o..
Ska dra nu! puss
Men våran ser ut typ söjn:




Ser kanske inte så jävla gott ut, men mums! så fucking gott!!

andra cheesecake's, som såg förbannat goda ut! ..



Kommentarer
Postat av: Fredde

Min cheesecake (som du snott bilden på) är förbannat god! :)



/Fredde

2009-06-01 @ 23:59:28
URL: http://blog.fredde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback