No life.

Namn: jenny
Kallas: jojken,jorre (typ bara av tina)
Avskyr: dryga,lögnare,svikare och killar(ibland)
Älskar: äkta vänner, killar(sällan)
Saknar: vissa människor, ganska många faktiskt.
Gillar: mina vänner, mobilen, pengar ;>
Äter: taco,biotallrik,spagetti&köttbullar, kött och potatisgratäng, allt me kyckling.
Dricker: cola,alkohol,vatten
Kläder: MJUKIS, tunika
Vill kunna: göra en inbakad fläta, etc.
Önskar: att jag fick "Hemlig" att må bra igen.. fucking sadface ;( <3
Vill ha: kille, nya kläder, pengar
Weard: killar me så mkt häng att man ser benen? ;o så fucking euw.
Minne: kmr aldrig glömma när Joel kallade mig jojken, först av alla.
Klarar mig inte utan: anna,"hemlig",min säng, vänner och killar.. xd
Bästa som finns när man har tråk: datorn,mobilen och "hemlig"

GODNATT NU ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback