Men sug min d*se ;o...

Jag är typ sjuk?! :O:O :(  fucking hate it :( .
jag har så jävla ont i halsen att jag knappt kan svälja, har haft ont i huvve flera dagar,o fryser som ja vet inte vad?;o och ibland svettas jag som en fucking gris -.-
och hostar oxå!! . helvetes rövhål, har även febergräns. jag vill inte vara sjuk ffs! :(
kom ngn, så jag får smitta er istället?! ,. de är så fucking drygt och jobbigt att vara sjuk =/
det enda bra är att man kan sova ;s .. ååh :(
jag önska dom fucking jävla tabletterna kunde funka oxå! , dom funkar bara ibland för mig, typ ;s. helt weard.
men men , vi får se hur det blir imorgon, ifall jag orkar fara på skolan lr ej.
fast fick inte mkt gjort idag.. såå jaa, känns meningslöst.
men iaf, ska lägga mig och se film nu, eftersom jag inte har nån ork till nått annat.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback