JÄVLAT FÖRBANNAD.

okej nu är jag jävlat dampet.
vi har tydligen sovmorgon till klockan 12.
Ingen jävla lärare har sagt det till våran fucking klass!!
Men ändå var typ bara jag,natta,axel,weronika,orvar och mahmoud som var på skolan!!
Fett sur jag är, hur fan kan man missa att säga att man har sovmorgon till FUCKING 12 ?!
ÅÅÅHH -.- dom har tydligen vetat om det i flera fucking veckor oxå!!
JÄVLA SKIT LÄRARE. kmr bli grymt skönt att lämna pitholm!!
så fucking less nu. dom har ffs sagt att vi ska ha vikare o se film på so;n till o me, alltså.
JAG FÅR FAN DAMP!! . och ändå har jag lugnat ner mig -.-
ja var ffs tvungen att väcka min mamma, som var ledig idag!
ååååh.. fuck skolan alltså!
jävla IDIOTER. -.-







Kommentarer
Postat av: Sofie Markström

tjaaaahdampjojken :D jag älskar dig suris :) <3 ha så kul på stan (; <3 ;*

2009-05-28 @ 11:26:42
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack så mkt:D

2009-05-28 @ 15:43:23
URL: http://alexandddras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback