Hippiebryden säger godnatt.

gulle N har somnat, och jag sitter och är tärd och trött..
Och vill oxå sova! :/ .. men jag måste gå och duscha först,
och det är jävla sent, klockan är ju närmare 2 nu, :o
gash, måste nog skynda mig nalta.. så jag hinner sova nån timma iaf!.
Jag ska nog ha min fläta imorgon, tror ja!
Och uppsatt :) , och så måste jag sminka mig ;o..
För vill inte på stan totally ofresh, så även ifall håret kmr va nalta bark, så spelar det ingen större roll.
Jag ska prova en klänning jag har provat med mikkis förut, jag tycker den är ganska fin ändå.
Men kmr fan inte ihåg hur den satt på mig,. Tänkte som examens klänning kanske?
Jag måste ju verkligen hitta nånting, för det börjar ju närma sig examen nu.
Det är 16 dagar kvar, ifall jag räknat rätt. Och det är faan inte mkt! :D ,
totally NICE! :) , jag har skrivit ganska många inlägg idag, yee !
Justefan, N far till hm.. grekland? (tror ja det var), på söndag! .
och det kommer dock inte vara kul, kmr vara fruktansvärt avendsjuk på honom!
Och kmr vara trist att inte prata med han på en vecka? ,. aja, min tina underhåller mig jävla bra! ;')
Och vi ska vara något brunare än han, när han kmr hem, visst tina? :D
Det ska nämligen vara ungefär 25grader i helgen! , helt jävla nice :)
Och 25-30 grader på måndag :) , det kmr typ vara värmerekord! =)
Ååh, jag älskar verkligen sommaren! Hoppas och tror sommar 09, kmr vara hur bra som helst! :)
MKT bättre än 08 iaf, den var inte så himlans great ändå. Minns typ inte mkt från den, fast är ju som senill (a),
och jag mådde inte på topp hlr! Men sommar 09,  då jävlar! , jag och tina kmr ha skit skojjj ;') <33
Vi kmr vara snyggast i hela pite!! :D ... puss bryden <3

måste kuta ner i duschen, godnatt alla ,
hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback