HEMMMMMAAA ;D

Nyss när jag gick in i mitt rum , så kändes det som en fucking bastu!
Gaah. Dörren har varit stängd hela dagen, och solen har bara steekit.
Det har var skit fucking skönt idag alltså!! :)
Jag kom till tina vid 1, vi satt och sola typ nån min,
sen gick vi till båthamnen för hon skulle äta kebabrulle,
Sen gick vi tbx till tina och hämtade pengar och sedan drog vi och solade solarium,
dumt jag vet? ;o men vi är iaf typ neger nu ;) (a). nämen, f'ärg har vi fått!
Sen efter det for vi till stan och köpte klubba, sen ville sunkan och dom att vi sku till båthamn igen,
så då körde vi genom en fucking stig dit, och tina fastna två ggr denna! hahaha.
Så var tvungen att hjälpa lillisen :) <3, och jag hade fötterna nere, så man har "mer" kontroll,
och så sparkar jag ragt i en fucking STEN!!!!! . Så fick ont i foten och kunde knappt gå.
Nu är det borta från foten, men min fucking stortå gör ont fortfarande. Känns som om jag stukat den lr nå?
Sen iaf, då var typ sunkan där 3min ;o sen for han o åt. Så då var vi me jocke,holma o tommy,
Sen for vi till hennes mormor o hon åt osvosv, sen satt vi uti solariumet nån timma? :| hahaha.
Träffade: Hanna,amanda,karin. Sedan följde karin till stan, medans jag åt, var hungrig som faen!
Eftersom jag inte hade ätit sen tolv, och orkade inte göra mat hemma. haha!
Aja, nu sitter jag iaf här, och är brunare o glad ;).
Ska gå ut med hundarna och sedan ta en skön fucking dusch!
Sen blire nog film:):) .
O juste, jag som sku plugga idag :|
Äh, jag hinner nog läsa efter duschen! :)
Inte många sidor så,
hugs and kisses



Den finaste bilden på jag och tina! :) <33
Men visst blev vi ändå bruna? :)


Kommentarer
Postat av: H

haha, ni vart ju nästan så bruna ;)

2009-06-01 @ 16:07:38
URL: http://hannaholmstroms.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, vadå nästan? ;)

2009-06-01 @ 17:43:30
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: H

jamen, haha ni vart väl så bruna då :D

2009-06-02 @ 15:29:48
URL: http://hannaholmstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback